23 Nisan 2017 Pazar

Keşke bugün erken kalkıp en yakın ilkokulda 23 Nisan töreni izleseydim. Salaklık işte. Seneye yapayım bunu.

Şimdi çocuk olsaydım törenden dönmüş olurduk. Hava güzelse yılın ilk dondurması (minimilk), kötüyse (muhtemelen kötü) sinema ya da tiyatro. Hay allah, aslında baktığın zaman 7-8 tane 23 Nisan anısı var, ama hissedilen onlarca. Nasıl oluyor bu? Kafa karıştırıcı.

Yarına yazmam gereken bir manuel var. Cuma günü bitirebilirdim mesela. Ama bir şeyin deadline'ına birkaç gün varsa o şeye asla başlamam. That's how I roll, artık bunları geçelim, bu kısımları biliyoruz. Olay o değil. Olay şu: sanki humanity paper'ı yazacakmışım gibi bir iç sıkılması hakim bedenimde. Ya hu, hallediyorsun işte, AŞ ŞUNU, KEYFİNE BAK BE BİLGE! Yok! Olmuye. Olmuyeee.

Bir de şeyi fark ettim. Ben bence önemli günleri hatırlıyorum ya. Facebook'un hatırlatmasına gerek yokmuş ki. Geçen sene bugünü de hatırlıyorum. Ege'de minimini bir bahçeli evin bahçesinde komik bir köpek vardı. Hiç tanımadığım bir aileyi onların özel günlerinde,  rakı sofrasında çok keyifli bir oyun izler gibi izlemiştim. Facebook bunları bilmez. Ben bilirim. Benim amygdala'm bilir. Canım amygdala'm. İyi ki seneler önce sinirlenip sana kalem saplamamışım.

Çocuk sevmek çok güzel bir şey. İnsanın içi ısınıyor. Canım çocuklar. Yetişkinlerin bile her kötü davranışını "bunu yapıyor çünkü bu yüzden.. ah canım.. özünde narin." diye anlamlandırmaya çalışan bir mal olarak çocuklarla takılmak vallahi de billahi de tam bana göre. Düşünsene mesela insan ama iyi. Hem de iyi olduğundan haberi bile yok. Kant'a sorsan direkt ahlaklı yani. Müthiş. Bayılıyorum. YA ÇOCUKLUK BEE!


2 yorum:

  1. bilge selam, 1 yıl önce falan da aaa arada baktığım çok sevdiğim bi blog vardı deyip saatlerce okumuştum; bu gece de aynı şey oldu :)
    hala yazdığına çok sevindim; iyi ki varsın, artık aynı şehirdeymişiz de... :) yeni hayatın seni çok mutlu etsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey merhaba!

      Teşekkür ederim tatlı dileğin için. Kendine iyi bak! ::)

      Sil