24 Ocak 2017 Salı

Merhaba.

Mayıs ayında sümüklerimden ameliyat olup rapor aldıktan sonra "iş görmezlik ödeneği"denilen bir şeyin peşine düşmem gerekiyordu. Hala düşmedim. Yine yetişkinliğe kafa attığım bir örnek mi acaba bu yoksa akademik yaşantımdaki procrastination kanserimin okul sonrası hayatımdaki karşılığı mı? Bence ikincisi. Her şeyi "BUNUN İÇİN ÇOK GENCİM ::(" diye iteleyemem değil mi? İtelememeliyimdir.

Geçen akşam dizi izlerken ruh hastası kedim durduk yere kolumu koparmak suretiyle beni ısırdı. Sonra kendisine "seni çok seviyorum, neden böyle yapıyorsun, hayatta güvenebileceğim tek canlı sensin...." gibi bir kısmı abartılı ama geneli abartısız olan birtakım laflar ettim. Bir süre sonra götünü kaldırdı ve patileriyle kollarımı açıp kucağıma kuruldu. Sonra ben n'aptım? AĞLAMAYA BAŞLADIM. Gözlerinin içine bakıp "BALIIM :::''')))" diyerek ağladım. Bir süre bu saçma an devam etti ve tekrar ısırıp kalkıp gitti. Kediyle yaşamak insana bir sürü şey öğretiyor. Ben elmayı seviyorum diye elmanın da beni sevmesinin şart olmadığı, seviyorsa da benim yöntemimle sevmek zorunda olmadığı.. gibi. Bunları 25 yıllık ahir ömrümde çeşitli insan ilişkilerinde kah elmanın kendisi olarak kah olmayarak defalarca deneyimlemiş olmama rağmen, hiçbiri bir kedi etkisi yaratmamıştı. Şimdi her şey çok daha net.

İlerleyen yıllarda bir tane de köpek edinip aynı anda elma ve armut olmayı deneyimlemek istiyorum. Hep birlikte yuvarlanıp gideriz. Zaten hayat böyle bir şey değil mi? İyi de ben en çok karpuz severim, o da sadece bir mevsim var. Bu durumda napıyorduk?

- B E K L İ Y O R D U K .

1 yorum:

  1. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil