30 Ocak 2017 Pazartesi

Hem defterlere hem buralara çok fazla yazdığım, çok fazla fotoğraf çektiğim için geçmiş anıları diğer insanlara göre daha iyi kodluyorum. Facebook'un "geçen sene bugün" özelliği de bu yüzden baya hoşuma gidiyor çünkü GÜÇLERİMİZİ BİRLEŞTİRİYORUZ. Bugün; geçen sene bugün paylaştığım bir çiçek fotoğrafı önüme düşmüş bulundu. Arkadaşımın nikahına gitmiştim. Onun gelin çiçeği. Sonra dıkş dıkş o gün gözlerimin önünde diziliverdi. Nikaha gittim. Nikahtan sonra yemeğe, yemekten sonra Hisarüstü'ne gittim. Tam istediğim hava şartlarındaki bir odada, kanepenin yerini değiştirip The Fall izledik. Şarap içtik. Anı kutusu karıştırdık. Google maps'ten birbirimize çocukluğumuzun geçtiği yerleri gösterdik ve ben bu geceyi farkında olmadan "hatırlamaya değer geceler listem"e çoktan eklemiştim bile.

Sonrasında bir çok kere rulokatlı kahveli kahvaltılar, 'sıcak kahvaltı'lı kahvaltılar, başka başka yerlerdeki başka kahvaltılar, pankekli kahvaltılar yaptık. Belki birbirimize değil ama kahvaltıya gereken özveriyi vermiş bulunduk. Dünya güneşin etrafındaki bir tam dönüşünü tamamlayamadan bir sürü bir sürü şey değişti. Kahvaltıları ayırdık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder