22 Aralık 2016 Perşembe

Çocukken yılbaşlarında babam evin süslenmesine, çam ağacına filan geleneklerimize aykırı diye asla izin vermiyordu. O izin vermedikçe ben daha çok özeniyordum. Her sene Aralık ayında aynı şeyleri yaşıyorduk. Bana "sen de evimizi ramazan bayramında süsle istersen....." gibi aşırı mantıklı önerilerle gelip sinirlerimi bozuyordu. Sonra seneler içinde bu isteklerim köreldi tabii. Şimdi kendi evimde bir tane küçük yılbaşı ağacımız var. İlk yılbaşı ağacım. Pek bir şey ifade etmese de güzel bir görüntü. Işıklarını açınca mutlu oluyorum. Fotoğrafını çekip altına "SUCK IT MOTHERFUCKER" yazmak ve babama göndermek istiyorum. Yılbaşı ağacının aslında yılbaşı ağacı değil noel ağacı olduğu gerçeği, gelenekler, dini ritüeller filan umurumda değil. Yaşım 25. Daddy issue'larımı bir bir çözüyorum.


1 yorum:

  1. EVİN ÇOK CİCİ GÜLE GÜLE OTUR :*

    YanıtlaSil