8 Aralık 2016 Perşembe

2 ay önce kedim gittiğinde günlerce ağlamıştım. Kedim geri geldi. Bugün hasta olduğum için işe gitmedim. Kedimi bir bebek gibi kucağıma yatırdım. O uyuklarken onunla biraz konuştum. İnsan ilişkileri çoğunlukla samimiyetsiz ve artık sadece serotonin çeşmelerinin açık kaldığı zamanlarda kaybolan egoyla söylenen sözlerle dolu. Dalga geçtiğimiz crazy cat lady'lerin bir bildikleri olmalı.

Şimdi adeta etrafa alveol saçtığım öksürmeli hastalığımla, elimde Bilkent'teki bebeklerimin fotoğrafının olduğu kupamda zencefil-bal-limon karışımlı sıcak suyumu içip, aşırı dingin ve rahatlamış ruhumla evde oturuyorum ve duyguların yozlaşması tam olarak ne demek diye düşünüyorum. 

2 yorum:

  1. Hay demeseydim şu lafı diyorum.
    Ama çoğu zaman da senin bana benim sana söylediğim birşeylerin üzerine düşünüyor olmamızı çok seviyorum.
    Aylavbilgesan.

    YanıtlaSil