3 Ekim 2016 Pazartesi

Cumartesi akşamı kendi ellerimle frontal lobe'umu çıkarıp birkaç saatliğine kenara koydum. Sonra neler neler. Ama neler. Buradan çıkardığım ders tabii ki de bir daha asla frontal lobe'umu kenaraya koymayacak oluşum değil, gerçekliğe gereken önemi vermem gerektiği. Canım gerçeklik. Lobe'u tekrar yerine koyduğumda gözümün önündeki ve algılarım dahilindeki her şeyi öpesim geldi.

-öpmedim. onun yerine aşırı iyi bir kahvaltı yaptım. ama zaten benim için güzel bir kahvaltı, gerçek hayatta gerçek kendimi gerçekten öpmek gibi bir şey.

-G E R Ç E K T E N  M İ ?

sonradan gelen edit:

2 yorum:

  1. merhaba.
    bu seni takip etmemin 6 ya da 7. senesi.
    Güzel duygularına, arkadaşlarınla yaşadığın o kadar rastgele ve imrenilesi olaylara baya uzun süredir tanık oldum yani. çok güzel bi üniversite hayatı yaşadın, arada bıktın, kalbin kırıldı, ama eminim güzelliğine 1-10 arası bir şey deseydin 8 derdin, en az...

    benim yolum da bilkente geldi. çok kötü olaylar yaşadım, çekirdek ailemden birini eksilttim, insanlarla anlaşamadım, çünkü hepsi ilgim olmayan sadece materyal şeylerle beslenen insanlar. -bölümümün etkisi.- sadece hocaların odasına giri onlarla konuşabiliyorum. arabaya binip bi iki saat müzik dinleyip kitap okuduğum filan oldu bunaltıdan.

    ankarada seansına bir ton para alan bi profesöre gittim, anlattım anlattım, adam bana sadece "zaman" dedi. sadece.

    bazen çok kötü hissediyorum.

    tumblr postlarında arada "akrabalar sen psikolog olucan sen bilirsin şuna napılır..." sorusundan yakınırdın, öyle anımsadım.

    artık neredeyse iki üç senelik tecrübeli bir psikologsun. şimdi sana çok korkunç bir soru sorucam, BU ZAMANLAR DA GEÇİYOR MU?

    yüzün hep gülsün.
    kendine iyi bak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.

      Beni o kadar uzun süredir takip ediyorsun ama daha mezun olalı 1 yıl olduğunu kaçırmışsın :)

      Aslında ne kadar tecrübeli olduğumun şu şartlarda pek bir önemi yok çünkü seninle yazışıyoruz. Bu şekilde zaten dünyanın en iyi terapisti bile bir müdehalede bulunamaz. Ama belli ki duymak istediğin şeyler var. Psikolog olmamdan bağımsız sana diyebilirim ki, umarım karşına güzel insanlar çıkar ve güzel dostlukların olur. Kötü olaylar yaşamışsın, bu, sırada iyi olayların olduğunu anlamına geliyor olabilir. Kendine iyi gelecek şeyleri keşfetmeye çalış. Ama önce kendini keşfetmeye çalış. Bence insanın kendi kendini şaşırtabiliyor olması çok eğlenceli.

      -bazen ben de çok kötü hissediyorum. ve emin ol, bazen dünyadaki herkes bazen çok kötü hissediyor.

      B U Z A M A N L A R D A G E Ç İ Y O R !

      sen de kendine iyi bak :)

      Sil