24 Ekim 2016 Pazartesi

Buraya yine bir sürü şey yazıp yazıp sildim. Kendimi ifade edemiyorum. Sonra şunu buldum;

"Bazen hayatımdaki insanlar için fazla düşünceli olduğumu düşünüyorum. Hayatımda olmayan insanlar için de fazla düşünceliyim. Bunu hak ettiklerinden emin değilim. Ve kimsenin bundan haberi yok. Fevri davranıyorlar ve sanki kollarıyla yanlışlıkla bir yerlere çarpıp bir şeyleri düşürüp kırıyorlar."      18.07.2014, ben.

"fevri davranıyorlar ve sanki kollarıyla yanlışlıkla bir yerlere çarpıp bir şeyleri düşürüp kırıyorlar."

"sanki kollarıyla yanlışlıkla bir yerlere çarpıp... kırıyorlar."

"yanlışlıkla bir yerlere çarpıp..."

"yanlışlıkla.."

Fazla düşünceli oluşumdan yakınırken bile kimselere toz kondurmamışım. Kesin yanlışlıkla kırıyorlardır çünkü. Çünkü herkes herkese çok değer verir ve kimse kimseyi üzmek istemez ve istemeden üzdüyseler özür dilerler ama işte n'apsınlar hayat yani olur böyle şeyler.

-he kesin yanlışlıkla.

-he.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder