19 Eylül 2016 Pazartesi

Merhaba.

Eylül geldi geçiyor, okul mokul yok. 9 günlük bayram tatilinden işe dönmek okulun ilk günü gibi düşünülebilir, ama değil. Motivasyonum yok. Önümüzde koca bir kış var ve bu sene bütün tatiller hafta sonuna denk geliyor. NAPICAZ?

Şimdi 8 yaşımda filan olsaydım okulda ilk dersim 15 Temmuz olacaktı. Ben zaten milliyetçi aile çocuğuyum. Çocukken en sevdiğim grup "mehter"di. Okulda böyle şeyler görünce herhalde eve at üstünde filan giderdim. Bazen farklı bir yöne evrildiğim, dünyada insan ve hayvan sevgisinden, yaşamaktan daha önemli hiçbir şeyin olmadığından emin olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Paralel bir evrendeki bambaşka halime üzülüyorum. Babasının kızı ve belki de hala ut çalıyordur. Well done canım.

Neyse bırakınız şimdi daddy issue'ları. Yağmur başladı. Çok güzel koktu.

3 yorum:

  1. Seni seviyorum Bilge. Çilek kokusunu sevmeni mesela mevsimleri anlatmanı ya da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylara ve kokulara eskisi kadar anlam yüklemiyorum bence. Sence?

      Sil
  2. i don't think so. ama dönem değiştirdiğin bir gerçek.

    YanıtlaSil