12 Eylül 2016 Pazartesi

Kendimi pek iyi hissettiğimi söyleyemem.
İyi hissetmiyorum.
Zaten yazamıyorum da. Hep bi olumsuzluklar bak. Gördün mü? Orda, burda.

"yani nasıl ve nerede olursak olalım,
 hiç ölünmeyecekmiş gibi yaşanacak."

Nazım keşke bunun yerine "yarın ölecekmiş gibi yaşanacak." deseydi. Öylesi daha kolay olurdu. Şimdi işin yoksa düşün dur, bir sincap gibi.

B A Y  Ö L Ü M . H M M . F R A N S I Z  O L M A L I.

Dün gece, akşam yemeğinde yediğimiz balıkların artıklarını dışarı, kedilere götürdüm. Bi tane de sigara sarmıştım. Ankara'nın gizli sigara içimlerine bir yenisini eklemek için. Sonra ağlayasım geldi. Biraz böyle bi, ühümühü bir şeyler çıktı ama kalıyor boğazımda, oturmak istedim, otursam iyi ağlayabilirdim ama oturacak yer de yoktu. Sonra eve döndüm.

Öte yandan birilerinden burada sağlıklı ve normal bir şekilde senelerce yaşamış olduğum için bir ödül, takdir belgesi filan bekler gibi bir hal içerisindeyim. Niyeyse. Şimdi üniversite 2. sınıfta olmayı baya isterdim ama. Yurda yeni çıktığım zamanlar. Diş tellerim çıktıktan sonra salak bir Amerikan filmindeymişiz gibi birden çevremdeki erkeklerin benim güzel olduğumu fark ettikleri o sürreal sene. Aynı zamanda derslerimde başarısız oldukça "ben sanatlı bir şey okumalıydım" diye kendimi kahrettiğim sene. Kendimi üzmeme gerek kalmadan sadece sahip olduğum zeka, yetenek, şans ya da süper güçle ne yaparsam yapayım okulu uzatmayacağımı bilmiyordum. Bir şekilde bir şeyleri oldurabilen bir zekam, yeteneğim, şansım ya da süper güçlerim var. Yani olaylar şöyle gelişiyor: Alternatif bir hedef, o hedefe ulaşmak için alınacak aksiyonun sıfıra yakınlığı fakat zihinsel olarak bırakın +40'ı, +80'lere varması ve bu süreçte çekilen kahırlar, ve sonuç olarak hedefe ulaşılması. Bunun farklı bir şekilde gerçekleştiğini görmedim. Şimdilerde 25 yaşında bir kadın olarak bu özelliğimin iyice tadını çıkarıyor, hatta kendime göre kontrol etme yöntemlerini deniyorum. Wow..

25 yaşında bir kadın olarak pijamalarımı çıkarmalıyım zira misafir geldi.

-hayırlı bayramlar din kardeşlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder