5 Eylül 2016 Pazartesi

30.06.2014

Zeka kapasitem öyle ya da böyle üniversite bitirmeme yetebilir fakat işçi bloklarıyla bizim evimiz arasındaki yolda karşıdan karşıya geçerken survive etmeme pek yetecek gibi durmuyor. Dünyanın en saçma yolunda ölmek istemiyorum. Yani eve birkaç metre kalmışken. Ama zaten dünyanın hiçbir yolunda ölmek istemiyorum. Bukowski'nin bahsettiği tanıdık duvarları ve tozlu lambaları olan sarı bir oda'da, belki, bir ihtimal, ama sanmıyorum, çünkü yaşamayı ciddiye alacaksın.

-bir sincap gibi, mesela.

3 yorum:

  1. 24.05.2013

    Dün gece kendimi iyi hissetmek için gözlerimi kapatıp "şu an nerede, hangi anımda olmak isterdim." diye düşünüp cevap bulamamak kendimi daha kötü hissetmeme neden oldu. Cüzdanımda 30 lira olsaydı, ufak bir tura çıkacaktım. Yoktu. Onun yerine zamanımı havasız bir salonda defalarca uykuya dalmak üzereyken uyandırılmamla geçirdim. Köklea, amygdala ve kalp arasındaki bağın kısacık oluşuna şahit olduktan sonra, Brain and Behavior dersinin çok anlamsız olduğunu düşündüm.

    "Ölmek için her yer kötüdür. Ama tanıdık duvarları ve tozlu lambaları olan sarı bir oda daha iyi, onun için." demiş Charles Bukowski. Ölmek için iyi bir yer biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 senede fikrim değişmiş.

      Sil
    2. 3 senede neler olmuştur kimbilir.

      Sil