5 Eylül 2016 Pazartesi

02.10.2014

Dün kızlarla Sardunya'ya gidip elegant olalım, şarap içelim, sohbet edelim dedik de beni yine öksürük krizi tuttu tabii. Onlar şaraplarını yudumlarken ben ıhlamuruma bal dökmekteydim. Peynir tabağındaki peynirleri de balıma bandırıp bandırıp yedim. Sonra Meltem'in düğününü hayal edip baya heyecanlandık. Bugün de akşam üzeri Esra "gel de saçınla oynayayım" dediği için koşarak onun odasına gittim. Bende inanılmaz gıybetlik malzemeler var bu aralar. Ama ne gıybet. Baya kaliteli bir zaman geçirdik. Tam mayışmış uyuyacaktım ki Meltem aradı, BEŞ DAKKA SONRA SERVİS VAR HADİ SİNEMAYA BEN ÇIKIYOM HADİ filan dedi. Dur dedim ya yatıyoz, saçlarımla oynanıyor şu an, ne çıkması?! 15 dakika sonra otostop çektiğimiz bir arabada Stolen Dance dinleyerek sinemaya gidiyorduk. Rabbim bu ne spontanlık böyle?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder