15 Ocak 2016 Cuma

Bırakmakla ilgili sorunlarım bağlanma sorunlarımdan önce mi geliyor sonra mı emin olamıyorum fakat lakin ki bazen hatta çoğu zaman fark ediyorum ki hepimiz her şeyin farkındayız ve bugün esnemekten neredeyse hiçbir iş yapamadım ama bulunduğum ortam uyuklamak için pek de uygun değil aslında bir o kadar da uygun çünkü odaya kış güneşi vuruyordu ve aşırı sessizdi yine de uyunabilinemez çünkü artık bir öğrenci değilsin salak ne uyuması biraz profesyölöl olmalı değil misin sence de? Değilsin. Kahve sevmezken günde 3-4 fincan kahve içmeye başladım bu özelliğim hayatımın her alanında benimle ama yine de yaşama ihtimalim olan güzel birtakım şeyleri tehlikeye atmamak için çile çekiyorum ki dikkatli olayım haldır huldur iş yapmayayım ama no, kesin ihtimal dahilinde bahsettiğim güzel şeyler asla olmayacak ve ben çile çektiğimle kalacağım bu hep böyle olmuştur böyle olmaya da devam edecek bazen köpek sahiplenmek istiyoruz aşırı gaza geliyoruz sonra vazgeçiyoruz çünkü ne kadar yerleşik de olsak aslında asla yerleşik değilmişiz gibi hissediyoruz korktuğum şey de şu ki, hayatım boyunca yerleşik olmadığımı sanıp aslında aynı şekilde 30 sene filan yaşamış olmak.

-Beni neden üzüyorsun durduk yere?

2 yorum:

  1. https://www.youtube.com/playlist?list=PL56E00BE984D6CA61 bunu dinle bu iyi gelebilir.

    YanıtlaSil
  2. yerleşik hissetmeye başlıyorsun en geç iki sene içinde. tecrübeyle sabit, sevgiler.

    YanıtlaSil