12 Aralık 2015 Cumartesi

Workshop'ın son gününde Omar'ın personal assistant'ı oldum. Omar 6 yaşında ve biraz fazla hareketli. Ve zor. Onunla iletişim kuramamaktan, beni sevmemesinden çok korktum ama bir süre sonra adımı söylediğinde ve yemek saatinde benden yanına sandalye çekmemi ve oraya oturmamı istediğinde o kadar mutlu oldum ki artık Omar bir yana, diğer herkes bir yana. Daha da kimseyi tanımam. Omar'ı 2 ay içinde 1 kere daha görüp bir daha büyük ihtimalle sonsuza kadar görmeyecek olmam gerçeğinin hiçbir önemi yok. Var. Ama yok. Ben onu unutmayacağım. O da beni unutmayacak, biliyorum.

2 yorum:

  1. ne tarz bir kurumda çalışıyorsun? ben de böyle gönüllü olmak istiyorum da bilgi verir misin biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivil toplum kuruluşu diyebiliriz. Project Lift. İnternet sitesi burada:http://www.project-lift.net Mail'le iletişebiliriz istersen. Bu arada ben staj yapıyorum orada.

      Sil