26 Temmuz 2015 Pazar

Dedim ki;

"Sen beni anlamıyorsun, çünkü ben de kendimi anlamıyorum. Sen bensin. İşte tam da bu yüzden beni anlamıyorsun." 

Şöyle tespitleri ayık kafayla yapabilsem insan ilişkilerimde hiçbir pürüz kalmayacak. 

-Dün gece parmaklarımla Sena'nın amygdala'sına dokunabildiğime yemin edebilirim. Parmaklarım o sonsuz kıvırcıkların arasından kafa derisini, oradan kafa tasını, oradan da hipokamüsünü geçti, sonrası zaten amygdala'sı. Garip değil mi? -psikoloji bu değil-

Dalgacı Mahmut'luğun en güzel yanı, hepiniz uykudayken birtakım işler peşinde koşmak. 

Şöyle bir iş ilanının olduğu bir paralel evrende kariyer basamaklarını hızla tırmanıyorum:

-Gökyüzü boyayabilen
-Deniz dikebilen
-Kimi zaman dalga geçebilen
-Başında baş, midesinde mide, ayağında ayak düşünebilen
-Ne halt edeceğini pek bilmeyen, vizyon sahibi, nitelikli 

çalışma arkadaşları arıyoruz! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder