10 Mayıs 2015 Pazar

Ve son şenliğimiz de bitmiş bulunuyor. Yağdanlığın içinde yağ görüp "bunun içine niye yağ koymuşlar lan?" diyecek kıvama geldik yine çok şükür. Perşembe günü Radyo Bilkent partisinden sonra yerde otururken "burayı kim temizlicek ya.." diye kara kara düşünüp yavaş yavaş çöp toplamaya başladık. Sonra önünü alamadık, baktık baya bütün alanı temizliyoruz. Bizi gören birkaç kişi daha katıldı. Temizlikçi amcalar şoka girdi. Güvenlik alanı boşalttırdı, bize izin verdi. Normalde amcaların dediğine göre sabah 4'e kadar sürüyormuş. Hep beraber 1 gibi bitirdik. Çok mutlu bi yorgunluktu sonrası. Hala bacaklarım ağrıyor ama olsun. Sonra mezuniyete 15 gün kala yurda kaçak girdiğim fark edildi ve gecenin 2'sinde ortalıkta kalakaldım. Ama 10 dakika filan kalakaldım. Çünkü manyak mıyım, kalktım Melih'e gittim. Sabah beraber kahvaltı yaptık, sonra ben eve geldim. Dün de şenliğin son günüydü. Alana şarap şişesiyle girmeyi denedim, yani almazlarsa çıkarız tekrar gireriz nedir yaeeni dedim, meğer işler öyle işlemiyormuş. Güvenlikçiler şişemi aldılar. Adam çok tatlıydı ama. Ya mezun olcam ben alllaağsen görmezden geliver filan dedim, mezun olcaksan bu ne amatörlük? dedi ajsdk. Sonra şişeyi pazartesi teslim alabileceğimi söyledi. Pazartesi napıyım şarabı dediğimde de "içersin?" dedi. Gamsızlıkta bir numara. Dün bi de planım eve erken dönüp kalkıp ALES'e gitmekti. Ama zaten öylesine gireceğim, aklımda da hep "öeef kim gircek şimdi yaa" var. Tabii ki birilerinin gazına gelip eve gitmedim. Hatta hortumdan bira filan içtim niyeyse. Neyse yani. Çok güzel anılar yaptık gene sonuç olarak.

2 yorum:

  1. ya ben bandanayi öyle bağlayınca durmuyor bozuk oluyor sen naptin da durdu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce hippi gibi alnından bağla arkada düğüm yap, çıkar düğüm kısmı öne gelcek şekilde tepeden geçir kafana.

      Sil