15 Mayıs 2015 Cuma

Merhaba.

3 senedir 13 Mayıslarla ilgili en sevdiğim şey, akşam üzeri birileri tarafından "hadi azcık çimlerde takılalım" denilip mayfest alanına götürülmem, oradaki çam ağaçlarının aralarında belli belirsiz bazı kıpırtılar görmem, kikirdemeler duymam, görüş alanım genişleyince masada benim için hazırlanmış bir sürpriz partiyle karşılaşmam. Arkadaşlarımı o kadar çok seviyorum ki. Şimdi burda ne kadar sevdiğimi anlatacak değilim tabii.









Bugün tezimizin poster sunumu vardı. Üst dönemlerinkine iki kere gitmiştim. Biri Duygu içindi. Diğeri geçen sene hazır bütün hocalar aynı yerdeyken gideyim de not dileneyim diyeydi. Şimdi kendi posterim için aynı organizasyonda bulundum. Akademik işlere 15 dakikadan fazla katlanamadığıma tekrar kanaat getirdim. Bir ara akademik bıdılardan mı yoksa ayağımdaki topuklulardan dolayı mı acı çekiyorum diye düşündüm. İkisi birbirine karışmıştı sanırım. Neyse. Sonuç olarak, bugün derslerin son günüydü. Üniversite hayatımın son dersine dün girmişim, hiç farkında değildim. Oysaki böyle gereksiz şeylere anlam yükleyip göz doldurmak tam bana göredir. Beklediğimden çok daha az hisliyim bu durumla ilgili. Bakalım neler olacaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder