2 Nisan 2015 Perşembe

Mart dedin mi havaların ısınacağına inanmak aptallık. Nisan'da bile atkı takıyorken hele. Oysaki Şubat sonlarına doğru insan heyecanlanıyor. Bazı hocalar buçukta bitmesi gereken dersi uzatıyorlar ya hani, 35 oluyor, 40 oluyor, onun gibi. 20 geçe filan kıpırdanmaya başlarsın, kendini dışarı atasın gelir ama yok. Çıkamazsın.

Baharın asla gelmeyişini akademik yaşantımdan küçük örneklere benzettiğim bu küçük çalışmamla sizlere dersten sesleniyorum sevgili beni niye okuduğunu asla anlayamayacağım topluluk. Bugünlerde karmadan biraz tırsmaya başladım. Paris caddesi'ndeki bir apartmanın boşaltılıp yıkılması kadar süren ve sonra boyut değiştiren ilişkilerimiz, ve bizler. Bahar da asla gelmeyecek gibi zaten. Ağaçların çiçek açmasının hava soğukken hiçbir anlamı yok. Ya da gerçekten çok yaşlandım.


1 yorum:

  1. Bilge sana bayılıyom. Şu kış geçip gitmediğinden beri seni düşünüyorum bu kız ne yapacak diye. Çok bekledin. Güneş hakkın. Umarım okulundan da bir an önce kurtulursun, her şey güzel olur senin için. Kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil