18 Mart 2015 Çarşamba

Merhaba.

Hayatımda hiçbir şey yapmadığım yeni günler yaşadıkça, hiçbir şey yapmadığım gün sayısı daha da artıyor ve bu durum canımı çok sıkıyor. Bakmayın hasta olduğuma, hasta olmasam ve evde olsaydım yine bugünkünün öksürmeyeninden olacaktım. Şu kımıldayamama haliyle ilgili çok acil bir şeyler yapmak lazım. Tezimle ilgili bu dönem yaptığım en büyük atılım etikten gelen düzeltmelerdeki Türkçe karakter sorunuyla ilgiliydi. Hayır akademik hayallerim filan zaten yok tamam da, yani, aman ne bileyim çocuklar yaa. Şu havalar ısınsın, düşüncem ben bir şeyler.

Şu sıralar çok fazla Fikret Kızılok dinliyorum. Naif kelimesi olmasaymış sevdiğim bir çok şey sıfatsız bir şekilde evrende süzülecekmiş demek. Naif kelimesini kim bulmuşsa ellerinden öpmek isterim.

3 gündür yediklerimden hiç tat almıyorum. Gözlerimi kapasam ne yediğimi anlayamam. Böyle olunca insanın canı yemek istemiyor. Neredeyse açlık bile hissetmeyeceğim. Yani kapsül işine geçsek böyle olacak demek.

 Son olarak antibiyotik mucizesine değinmek isterim. Tamam yan etkiler bilmem neyler, onları geç, ben ilaç insanıyım zaten, azıcık başım ağrısın dayayıveriyorum majeziği, ama antibiyotik ne mükemmel şey ya. Kolaycı karakterimi burada da gözler önüne serdim. Neyse ki procrastination  kanserim ilaç saatlerime yayılmadı. Antibiyotiklere gerekli özeni gösteririm. 23:15'te yutucam misal. Sonra kana karışacak ve sabah uyandığımda bir tık daha iyi olcam. 2 günün sonunda da ilaç bitmiş olacak yani bu da demek oluyor ki 2 günün sonunda sahalara dönüyorum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder