25 Mart 2015 Çarşamba

Dün güzel bir gündü çünkü 6 dolar kazandım ve humanity ödevimden sıfır almadığımı öğrendim. Bir gün için çok fazla maddi sevinç. Video production hocası ödevimizi izledikten sonra "iyi ki sinema okumuyonuz :D:D:dd" dedi. KİMSİN SEN YA? HANGİ HÜKÜ?

Neyse çucuklar, bir aksilik çıkmaz ise hayatımın üniversite faslının bitmesine az bir zaman kaldı. Beni motive eden birtakım gelecek planlarım var çok şükür. Ama geleceğimle ilgili gözümün önüne gelen tek resim Sena'ya meyve soyduğum bir kış akşamından ibaret.

Bakınız benim Eylül ayına kadar şu mekana taşınmış olmam gerekiyor. Beni motive eden planların büyük kısmı bu görselle ilintili. O yüzden ne iş olsa yaparım, benim gitmem lazım.



2 yorum:

  1. alın beni de.
    ALIN BENİ DENİZLERE!

    YanıtlaSil
  2. gunes alan evde mutsuz olmak zor. hadi insalla.

    YanıtlaSil