22 Şubat 2015 Pazar

Birden aklıma future.me denilen site ve geçen sene geleceğe yazdığım mektuplar geldi. Edit seçeneği varmış. Bence açılmaması gerekir, ama açıldı. Yazdıklarımı okudum. Sanki ben değilmişim gibi. Çok tuhaf. Aslında epey naif şeyler de yazmışım, ama sadece garip geldi. Gülümsedim biraz, biraz da içim burkuldu. Ne saçma işler. Sonra baktım, delete seçeneği de var. Sonsuza kadar ve hatta hiç gönderilmeden silmek istediğime emin miyim diye soran bi kutucuk belirdi. Eminim beeee, dedim. Gidiverdi mektup. Gidiversin de zaten. Yok oluversin. Giden ve tükenen onca şey varken, varsın mektup da kayboluversin siber alemlerde.

2 yorum:

  1. future.me çok güzel. insanın kendine ve geçen zamana uzaktan bakabilmesinin en tatlı ve en acımasız yolu belki de. ne zamandır yazmıyordum kendime. yazayım yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime yazdığımı silmedim :B

      Sil