2 Ocak 2015 Cuma

Yeni yıla hayal bile edemeyeceğim kadar saçma girdim. Girdiğim andan bahsetmiyorum, 12'den sonraki birkaç saatten ve sabahtan bahsediyorum. Yine Beytepe'deki o saçma eve gidildi, daha kalabalık gittik. Yeni yıla girdik filan. Hislerim sanki azalarak bitmiş gibi. Yani eskiden 12'den geriye sayarken anlamsızca bir hüzünle karışık mutluluk, efendime söyleyim naif duygular hissederdim. Bu sene hiçbir şey, ama hiçbir şey hissetmedim. İnsanlara sarılırken, insanlara gülümserken. Yeni yılla ilgili herhangi bir duygu hissetmedim. Sonrasında da olan oldu. Değer verdiğim bir insandan duymaktan hiç de hoşlanmadığım şeyler duydum. Sonra o gerginlikle ben de istemeden başka alakasız bi insanı kırdım sanırım. Kızlarla başka bi eve gittik. Dünyanın en gereksiz evlerinden biri filandı galiba. Ev sahibi kız da deliydi. My super sweet 16'deki tipler gibiydi. Sığır. Neyse. Orda da çok üzüldüğüm bir başka olay yaşandıktan sonra dedim 2015'in amınakoyayım. Gerçekten. Neyse ki etrafımda bir sürü güzel insan vardı. Beni ortalarına alıp sarıldılar. Sonra ben duygulanıp bi de buna ağladım. Tuhaf tuhaf duygusal çalkantılar. Bütün bunlar yetmezmiş gibi bir de düştüm. Bu düşüş bana mosmor bir sağ diz olarak geri döndü, sıcağıyla hissetmemişim acısını. Düştüğüm iki saniyede aklımdan geçen tek şey, elimdeki votka halıya dökülürse ev sahibi kız beni döğmeye nereme vurarak başlar acaba, idi. Fakat halıya dökülmedi. Yerdeki mermere döküldü. Kafamı kaldırdığımda kız parmağıyla mutfağı işaret edip "MAVİ BEZ." dedi. Gerçekten skandal bir insandı. Bu neyin ezikliğiydi? Sonra da sabah 8 gibi uyuduğum bir başka evden sinsi gibi çıktım çünkü "bir mide düşünürüm midemde, ne halt edeceğimi bilemem!" 1 ocak sabahı her yer kapalıydı. Servisi de yeni kaçırmışım. Dağınık saçlarım ve akmış makyajımla mal mal dolanıp Tunus'taki bi otele girip tuveletine kustum. Sonra da çok üşüyüp taksi durağında servis bekledim. Gözlerimi açık tutmak için büyük çabalar sarfederken ben, takcisi amcalar cumhurbaşkanımıza sövüyorlardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder