11 Ocak 2015 Pazar

Merhaba!
Evden bildiriyorum.
Son on gündür filan beliren bir hissimi paylaşayım: Bulvardan Kennedy'ye girip Tunus'ta sağa dönüp ilerde okul servisini görmenin verdiği tatlış bir huzur. Neyse ama, bunu geçelim. Öğlen odaya geldim, o kadar çok eşyam varmış ki adeta sonsuza kadar yaşayacakmışım gibi yerleşmişim amk yerine. Annem yardıma geldi, toplandım, aldı beni eve getirdi. Belki 15'inde İzmir'e gidiyorum. Ama belki. Çünkü bir sürü değişken var ortada. Ayrıca birkaç gün içinde okulumun uzayıp uzamadığını öğrenicem. Of artık bana biraz huzur be. Hadi be cosmos be.

Haftalardır kişisel bakımsız bir şekilde sırt çantasıyla bir o yana bir bu yana savrulup duruyorum sanki. Biraz ev iyi gelecek. Anne baba kahvaltı kabak çekirdeği ve televizyon sesi.

-gibi şeyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder