29 Ocak 2015 Perşembe

Merhaba!

Bugün derslerimi seçtim. Painting aldım Esra'yla. Sonra Esra okula benimle başladın, benimle bitiriyorsun dedi. Çok hoşuma gitti bu durum. Seneler sonra onunla aynı sınıfta olcaz hem de boyamalı çiziktirmeli filan. Ayrıca buraya okulumun uzamadığını bildirmeyi unutmuşum. Yine enteresan birtakım olaylar eşliğinde yırttım arkadaşlar. Gerçekten inanılmaz. Sonra cosmos'un benimle ilgili planları olduğuna bir kere daha inandım. Çünkü işim gücüm var. Biliyorum. Eğer herhangi bir aksilik olmazsa haziranda mezunum. Törende diplomamı aldıktan sonra okul yönetiminin oturduğu yere dönüp IN YOUR FACE diye bağıracağım.

Tatil çok kısa sürdü. Ama fazla kısa. Pazartesi kendimi omuzlarım sarkık ve sağa sola sallanır şekilde OKULUN KAPANMASINA KAÇ GÜN KALDIĞĞAE YAPAMIYORUM ARTIK YETHER diye bağırırken hayal edebiliyorum. Testing finali öncesinde Öykü'nün arabasında geçirdiğim küçük sinir krizi gibi. Onda da kelimelerin aralarına birtakım küfürler serpiştirerek "yeter artık bırakın gideyim mezun edin işim gücüm var" diye bağırmıştım. Sonra o gece çok fazla kar yağmıştı ma tipi olduğu için hiç keyif vermemişti. Finalden de 42 almışım.

-Bu da sonunda canımın sağolduğu bir diğer hikayemdi.

4 yorum:

  1. AAAaaaaAAA mezun oluyosun! "gelin olmus gidiyosun" hissiyle yazdim. hatta resmen vakit bir turlu gecmezken, yillar hayatlar geciyooooorrr. ben diploma toreninde herkesleri opup diplomayi almadan inmistim kursuden, arkamdan kosturmuslardi. okul bitsin ama kampus hayati bitmesin, ideali o. opering!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haahsjd ben de mi öyle yapsam HAK ETMEDİM BEN BUNU filan derdim :D

      Sil
  2. Okul hayatın = sınavım çok kötü geçti diye ağlayıp 90 alan inek kız tribi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alakası yok lan keşke öyle olsa

      Sil