21 Kasım 2014 Cuma

Yine bomboş geçen günler. Odamda vakit geçirmiyorum gibi bir şey. Girip çıkıyorum. Giriyorum duş alıp çıkıyorum. Giriyorum biraz uyuyup çıkıyorum. Benim o an olmadığım her yer çok güzelmiş gibi. Saçma bir telaş halindeyim. Bir yerlerde bir şeyler oluyormuş, bi kontrol etmeliymişim gibi. Başka odalarda, başka evlerde. Dün sürekli ertelediğim bir şeyi yaptım. Değişik bir tecrübe oldu. İyi de oldu. Artık kendi işimi kendim görmeliyim, birilerinden medet ummamalıyım gibi. Birden insanlar geri çekildi ama şimdi. Derslerine odalarına evlerine gittiler. Odaya geldim. Bir şey bulmalıyım burda olmamalıyım dışarda bi yerde bi şeyler var. Orda olmalıyım. Bütün bunlara rağmen bir o kadar da halsizim. Geçen akşam odeon otoparkında içerken kocaman bir yıldız kaydı. Kuyruklu yıldız. Çok güzeldi. Kimseye gösteremedim. Sadece bittikten sonra OHA diyebildim. Kafalarını kaldırdıklarında çoktan kaybolmuştu. Böyle anları seviyorum. Oraya gitmeseydim o yıldızı göremeyecektim. Anlatabiliyor muyum? Bir yerlerde olmam lazımmış gibime geliyor. Bir şeyleri kaçırmak, varoluşuma ihanetmiş gibi geliyor. Bi yıldız, bi insan, bi ışık, bi renk, bi kedi. Her neyse. Kaçırmak istemiyorum.

-kış geldi. içim sıkkın. dışım çaktırmıyor. hava karanlık. içim sıkkın. dışım aydınlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder