10 Kasım 2014 Pazartesi

Ne kadar kabul etmek istemesem de şaka maka günde 1 paket. Artık bu gidişe bir DUR demeli. Yarınki sınavıma çalışamıyorum çünkü open book. Çok tırsıyorum. Kesin aşırı zor olcak. 4 soruymuş. Essay question olcakmış. Odam neden anason kokuyor ayrıca? Neyse işte. Çok teorik olcakmış. Falanmış filanmış.

If you are up to speed with the readings, you listened to the class discussions and have attended a reasonable amount of the lectures you should be in good shape.

Yani diyor ki Bilge sen naber ya?

Karnım aç. Tez toplantısı aralıksız 2 saat sürdü. Genel olarak snapchat'le oynadım. Şarjım bitti. Şarjım bitince David'i dinlemek zorunda kaldım. Halloween'de deniz anası olduğu için gözümün önüne hep o hali geldi. Ciddiye alamadım. Osman büyük ihtimalle geliyor. Haftasonum pörfekt geçecek çünkü cumartesi akşamı da Across The Universe müzikaline gidiyoz. 

Yani yarınki sınav bok gibi de geçse ki öyle olacak, sonra hayat yine bana güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder