8 Kasım 2014 Cumartesi

Merhaba.

Salı günü theory of mind sınavım var ve tek bildiğim theory of mind'ın anlamı. Dün NAH bu kadar çıktı aldım, hala başlamadım. Kendime bölüm seçmelisi olarak neden bunu aldığımı sorup durmakla meşgulüm. Hayır, neden yani. Geçen sene aynı hocadan başka bir zorunlu ders alıp intiharın eşiğine gelmemişim gibi, şimdi seçme şansım olduğu halde yine aynı kadından ders aldım. Stocholm sendromu mu bu ne? Neyse öf. Bir diğer şey, procrastination nedeniyle hard disk'imin derinliklerinde kayboldum. İyi halt ettim. Fakat hepsi bir yana, belki haftaya Osman gelecek. Yaşamak için yeni bir sebebim olmuş oldu. Bu haftayı da böyle geçiririm işte. Kesin bir terslik çıkar ve gelemez ama olsun, şimdilik gelecekmiş gibi yapıyorum. Evdeki odam yurt odamdan daha soğuk. Orda şortla oturuyorum, burda polarlarla. Polarlar. Duygu yüzünden kasım ayından hiç hoşlanmıyorum ve havanın erken kararmasından nefret ediyorum. Şimdi biraz da eski anlıklarımı okuyacağım, izninizle.




2 yorum: