16 Ekim 2014 Perşembe

Merhaba.
Bir sürü insan hakkında bir sürü yeni şey öğreniyorum ve genelde kendi tespitlerimden farksız olmuyorlar. Demek ki diyorum artık yavaş yavaş oluyorum. 23 yaşımdayım ve bugüne bugün psikolog sayılırım. Olsun o kadar. Haftaya İstanbul'a gideyim mi? Gideyim bence. Bir de dünkü konser çok eğlenceliydi. Keşke bütün şarkılarını bilseydim, tam bağıra bağıra eşlik etmelik grupmuş vallahi. Calculus sınavım yaklaşıyor. Kırılmasınlar diye özen gösterdiğimiz ama aslında sığır oldukları için birazcık kırılmayı hak eden insanlarla ne yapacağız çocuklar? Ben diyorum ki azıcık bi kıralım kendilerine gelsinler.























You can't sit with us çünkü düz saçlısın.

2 yorum:

  1. sacini nerede, ne kadara yaptirdin? cok guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konur sokak Academique kuaför, 150 tl. Teşekkürleeeeğer.

      Sil