12 Ekim 2014 Pazar

Merhaba.

Salı günü sınavım var. 4buçuk aydır hiç ders çalışmadım, zaten 4buçuk ay önce de nasıl çalışıldığını pek bilemiyorken araya böyle uzun bir süre girince iyice unutmuşum. Çalışacak materyallerim tam. Ama açıp başlama kısmına girişemiyorum. O kadar zor geliyor ki, somatik baş ağrım bile tutuverdi birden. Procrastination kisvesi altında açıverdim yine ask.fm'ler bir şeyler. Ama Ebru falımda okulu uzatmayacağımı gördü. Onun rahatlığı bu. Yoksaaaa ben hiç böyle bir insan değilim.

Sabah 8:40'ta dersim var. Muhtemelen erken bitecek çünkü quizim var. Çalıştım mı, hayır. Sonra 1buçuğa kadar boşum. Müthiş programlı ve çalışkan olduğum için o boşlukta ders çalışacağım. Sonra girmekten keyif aldığım ve devamsızlık yapmadığım tek ders olan Gender and Media'ya girip yine aktivist aktivist lafa gireceğim. Hoca da genelde Türkçe konuşuyor, anadilimde çemkirmek gibisi yok. Sonra akşam 5buçukta hala herhangi bir şey yapmadığım ve üzerine düşünmediğim bitirme tezimin toplantısı var. O başlayana kadar da çalışırım. Toplantıdan sonra da. Oooh müthiş valla. Demek ki şimdi bi bölüm Fargo izleyip yatabilirim. Geçen dönem kızlarla saçççmasapan sabahlamalarımız çok güzeldi. Sabahın üçlerinde beşlerinde kampüsün türlü çeşitli yerlerinde fink atıyorduk. Özledim o günleri. Ama nisandı, mayıstı. Hava yumuşacıktı ve çok güzel kokuyordu. Yaz hayali kuruyorduk. Şimdi önümüzde yarakkürek bir kış var, mezuniyet var. Al işte moralim bozuldu. AL!

-canım mısır ekmeği ve yoğurt çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder