11 Ekim 2014 Cumartesi

Günlerdir uykusuzum. Öncelikle Çarşamba gecesi iç mimarlık işleri çok uzadı, sabah 5'e kadar adeta en amele kısımları bana itelediler. Ertesi gün Nilsu'nun geçmiş doğum gününü kutladık. Oturduğumuz yere bir palyaço yamandı, biz de masamıza davet ettik, içki ısmarladık. Tabii adamın sarhoş ve manyak olduğunu bilmiyorduk. Kalkmadan önce kişisel analizler yaptı ve elinde sigarası ve o kafasıyla hakkımda yaptığı analizler bile beni tanıdığı halde hakkımda çıkarım yapanlarınkinden bin kat daha başarılıydı. Sonra İlkyaz'da kaldık. Bu Tarz Benim'den sonra Cosmos izledik ve Cosmos'un ardından sabaha kadar ne konuştuk tahmin edersiniz. Sonra da birbirimizi pohpohlamaca oynadık. Çeşme'de de oynamıştık. Baya iyi oluyor çocuklar, yakın arkadaşlarınızla yapın. Şöyle ki, herkes birbirine güzel bi şeyler söylüyor. Götün çok güzelden tutun muhakeme yeteneğine hayranımlara kadar filan. İnsanın bazen böyle şeylere ihtiyacı oluyor be. Sonra hiç uyumadan kahvaltıya gittik. Yurda gittim akşama kadar uyuyam da akşama serserilikler yapam diye, ama kaloriferleri yakıyorlar ve odam o kadar çok güneş alıyor ki, 1 saat uyuduktan sonra sıcaktan uyandım. Sonra aşağılara indim Berkay'la gıybet edeyim de zaman geçsin diye. Fakat gıybet malzemelerimizin tükendiğini fark ettik. Sıkıntı büyük. Sonra 1 saat daha uyudum. Yanlışlıkla odamda sarhoş oldum. Sonra Kite'a Korhan Futacı konserine gittik. Konserden sonra da üst katta durduk ve ilkokuldan bir kızla karşılaştım. Kızla olan münasebetimizi o kadar hatırlamıyorum ki yani şuraya yazacak hiçbir şey bulamıyorum ama kendisi bana SENİ ÇOK SEVİYODUM YA BEN ÇOK AŞIRI MEMNUN OLDUM YA OF filan diyip sarıldı. Ben de "ben de seni çok seviyodum" diyecek olmadığımdan "hadi ya :)))" dedim. Bu Kite'a ikinci gidişimdi ve yine Sonra eve döndük. Tek kişilik koltukta uyuyakaldım. Sabah da uyanıp Momo'yla oynadım. Hayatımdaki ilk kedi çiziktiriğimi de edinmiş oldum elimde. Melihler uyanmayınca MEEH dedim çıktım. Su dalgası yaptırdım. Böyle diyince sanki onlara kızıp yaptırmışım gibi oldu ama hayır, zaten yaptıracaktım. Çok yorgunum çocuklar. 1-2 saat sonra yatıp deliksiz uyumak istiyorum. Okulun goygoy kısmı tükenmek üzere; pazartesi quiz'im, salı sınavım var. Gümmmbürgümbür gelmekte olan gelecek kaygısı içinse hala bir şeyler yapmıyorum.


















8 yorum:

  1. anaa o su dalgasını ankarada nerde yaptırdın ne guzel olmuşsun, su dalgası deyınce çoğu malak angaralı kuaforler "maşa basıp " su dalgası yaptıgını zannedıyo aq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa. 6 senedir gittiğim emektar kuaförüm Ersin yaptı. Konur sokakta, Meşrutiyet tarafından girersen sokağın başı, Academique kuaför.

      Sil
  2. Son feci bisiklet ankara.

    YanıtlaSil
  3. pavyon ışıklandırmanı çok beğendim nerden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm müzik marketlerde. şakaşaka. bi oyuncakçıdan aldım. pavyon sensin ayrıca.

      Sil
  4. saçlarım senin kadar yok, aşşırı ince telli, perma yaptırmayı çok istiyorum ama yaptırdıktan sonra kel kalmaktan korkuyorum. sence ne yapmalıyım bilge acil yardım pls..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ne bileyim canım, kuaförüne sor.

      Sil