8 Ekim 2014 Çarşamba

Evde yaşamadığım her gün çeşitli rakenrolluklarla geçerken bayram nedeniyle huzur bombasına tutuldum, sizlere de huzurun fotoğrafını çektim, buyrun bakalım.


























Şu an Beren'in evinde bana ihtiyaç duyacakları anın gelmesini bekliyorum. Cafe maketi yapıyorlar. Sigortasız işçi olarak çağırıldım. Karın tokluğuna. Ama hala benim kısmım gelmedi. Benim de tez için literatür taramam gerekiyor gerçi. Ay ben nasıl mezun olcam. Ay ben. Bi de şeyi düşünüyorum, ben nasıl 4. sınıfa kadar geldim? Nasıl olabildi ya bu? Çok enteresan. Bu arada eğer ki psikolog olursam, bütün buraları böylece kapatmam gerekecek. Çünkü stalker danışanlarım tarafından keşfedilirsem rezalet çıkar. Haberiniz olsun yani, sonra vay efendim niye kapadın filan olmasın. Önceden haber veriyorum. 

Dalgacı Mahmut'u unutmuşum, hatırlayınca epey mutlu oldum. Çok seviyorum. 

Bir baş düşünürüm başımda
Bir mide düşünürüm midemde
Bir ayak düşünürüm ayağımda
Ne haltedeceğimi bilemem.

Yukarıda bahsi geçen rakenrolluklara örnek olarak: Geçen akşam Esra'nın odasında yatıp yuvarlanırken Meltem aradı ve "BEŞ DAKKA SONRA SERVİS VAR SİNEMAYA GİDİYOM HADİ BİNİYORUM " diyip kapadı. Servise yetişemedik. Otostop çektiğimiz bir arabada Stolen Dance dinleyerek aşırı hızdan öleyazdık. Ninja Turtles izleyip döndük. Ertesi sabah 7buçuk'ta kafamızda yılbaşı şapkalarıyla Ümitköy metrosundaydık. Bunun nedenini anlatmıyım da gizemli kalsın. NASIL? Baya çılgınız, aferim bize aq. 

2 yorum:

  1. Tumblr sayfanı keşfetmiştim ilk.
    O zamanlar üniversiteye yeni başlamıştın falan.
    OHA 4 SENE Mİ OLMUŞ NASIL YA?! oldum sabah sabah Bilge.

    YanıtlaSil