5 Ekim 2014 Pazar

Alarm sesimi veya telefon melodimi değiştirince bile hayatta hiçbir şeyin aynı kalmadığına dair saçma sapan duygusallıklara girebiliyorum. Pms sayılırım. Dün 15 tane filan kestane şekeri yedim. Bugün keşke Meltem erkek olsaydı ya da eşcinsel olsaydık diye düşündüm. Bazen Sena için de aynı şeyi düşündüğüm oluyor. Kıvırcık kadınlara kadar eşcinselimdir belki de. Baya saçmaladım. Az önce de ELIT dersinin yeni sunumu için kendi kendime konuşma hazırlıyordum. Konu olarak gender'ı seçtim. Atıp tutuyordum. Akşam Morrissey dinleyip et doğradım. Tuhaf anlardı benim için. Vejetaryen olmayı beceremeyeceğim sanırım. Keşke olabilsem. Deneyemiyorum bile. Duygu'nun liseli kardeşi bile deniyor, ve başarılı olabilir, bende tık yok. Bu kadar ağzımın tadına düşkün oluşum beni rahatsız ediyor. Tez için literatür taramalarına başlamam lazım. Bu tez düşüncesi bile midemi bulandırıyor. Ales'e başvurmadım. Mayıs'ta girerim belki. Ya da girmem. Yine dünya dönüyor ben duruyorum gibi. Bilge kalk bir şeyler yap Bilge manyak mısın Bilge?! Merve'nin yanına gidip odasında kaçak yaşamak istiyorum. Evet evet. Hayatta yapmak istediğim şey bu sanırım.

-Adım Bilge olmasa Aybala olacakmış, inanabiliyor musunuz?

2 yorum:

  1. seni sonsuza kadar koynumda saklarım.

    YanıtlaSil
  2. Bilge aynıyız.
    Sevdiğim insanların ayrılmasından, boşanmasından tut bilgisayarımın arka planını değiştirince bile kafamda aynı şey dönüp duruyor "artık hiçbir şey aynı olmayacak." Saçmalık. :(

    YanıtlaSil