21 Eylül 2014 Pazar

Saçma sapan şeyler düşünerek eve gittim. Kendimi yatağa atıp ben galiba Bridget Jones'um lan diye düşünerek uyuyakaldım. Yani bana davranışlarımı neden sorgulatıyorsunuz amk. İlkokuldan beri "bugün saçma sapan hareketler yapıp her boka gülmeyeceğim"gibi radikal kararlar alıyorum ama gün içinde kendimi enselere şaplak götlere parmak hal ve hareketler yaparken bulup "hasiktir ya." diyorum. Bak ilkokuldan beri diyorum. 23 yaşımdayım şu an ben. Ay başka derdim yok sanki be. Okul okuyorum şurda. Mezun olmam lazım. Nelerle uğraşıyorum. Hayır sanki masalara çıkıp göbek atıyorum ki onu da yaparım istesem, ney yani ney? Ne yapayım mesela, bi duvara yaslanıp smokey eye makyajımla etrafa "hepinizden nefret ediyorum ama şekil şukul olsun diye dışarı çıktım" bakışları atıp artiz artiz sigara mı içeyim? Olay buysa yaparım yani, nedir? Ama aklıma sürekli komik bişiyler geliyor çocuklar ve bunları içimde tutacağıma sağımdaki solumdaki insanlarla paylaşıveriyorum. Gülmemi neden kendime saklayayım ya hu, gelin hep beraber gülelim. Sonra vay efendim kafa kız, aman da çok komik kız, azıcık ağır olsana kız. Ay biri de çıkıp demiyor ki ONUN ADI DOĞALLIK YALNIZ diye. Meh, bıktım herkesten. Kendimi ilime irfana vereceğim.

-İlim irfan level: Son sınıfta calculus 106 vermeye çalışıp 2.00 ortalamayla mezun olmak.

















-ne var yani gayet ciddi ve cool'um ayrıca aq (temsili)

2 yorum:

  1. are you just sticking with it now because it's all you've got?

    YanıtlaSil
  2. 2 yıl sonrasından bildiriyorum. Yarın da iş yerinde azıcık ciddili durayım diye kararlar alıp ertesi gün o espriyi yapmazsa ölecek hastalığına yakalandığımı farkediyorum. Olur öyle şaapma. Kafa kız olmak is something cool.

    YanıtlaSil