28 Eylül 2014 Pazar

Ne kadar gerizekalısınız testini çözdüm ve dün kendimi biraz iyi hissettim ve evde bunaldım diye Kızılay'a fisheye fotoğrafları almaya gittiğimde dönüşte canım dondurma çektiği için dondurma yediğim ve üzerine 3 sigara içtiğim ve şimdi öksürmekten hayatsal faliyetlerimi sürdürmekte zorluk çektiğim için BAYAAA Bİ gerizekalı çıktım. Bu cümle beni bir hayli zorladı. Zaten yorgunum, bitkinim ve perişanım. Akşam yurda gidecektim ama gidip tanımadığım insanları, uykularının tam ortasında ciğerlerimi parçalayarak uyandırmak istemiyorum. Merve de dedi ki, evde öksürük krizine girmek, yurtta öksürük krizine girmekten daha iyidir. Annem sürekli zencefilli ballı limonlu bir içecek dayayıp duruyor. Dün yediğim dondurmadan haberi olsa maffffolmuştum. Size biraz tadımlık fisheye koyayım da neşenizi bulun:



2 yorum:

  1. http://youtu.be/zsKDCevu85E

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adıma şarkı var, sözü yok. Bu nasıl iş?

      Sil