23 Eylül 2014 Salı

Günde neredeyse bir paket sigara içtiğim zamanlar. Hava bok gibi. Üşümekten hoşlanmıyorum. Okulla ilgili motivasyonum sıfır. Tıksırıp duruyorum. Kendine has kokusu sigara kokusu olan bir kadına dönüşmek istemiyorum. Hayatta ne yapmak istediğimi bilmiyorum. Derslerde çok uykum geliyor. Ders aralarında gereksiz fazla goygoy yapıyorum. Mayıs'ta kaybolan okul kimliğimi çıkarttırmaya üşeniyorum. Yurda gelmeye üşeniyorum. Huzurlu uyuyamıyorum. Dikkatim çok dağınık. Mutsuz değilim. Ama huzurlu da değilim. Keyifsizim. Çok çabuk canım sıkılıyor ama genel olarak çok eğlenip çok gülüyorum. Belli ki bir yerlerde bir yanlışlık var.

ama,

kendimle olmak çok güzel. Birilerine hesap vermemek, dostlarımdan başka kimseye ihtiyacımın olmaması çok güzel. Paşa gönül strikes back.

















-Bu şarkı çok hoş.

4 yorum:

  1. sanki bu yazıyı ben yazmışım gibi. inanır mısın paşa gönlümden bile sıkıldım. ama nasıl eğleniyorum aslında. yersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paşa gönül sıkılma lüksünün olabileceği bir şey değil ama yine de sen bilirsin.

      Sil
  2. oha ben de aynı yorumu yapacaktım , sanki ben yazdım sandım diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine yalnız değiliz desenize kıslar.

      Sil