12 Eylül 2014 Cuma

Derslerimi seçtim. Son bir çakallık denemesiyle tezi de yükleyip 7 ders alarak okula IN YOUR FACE diye haykırma planlarım var. Olmadı kaçarız. Melih geçen gün yine artık blogunda hiç benden bahsetmiyon diye içerlendi, hatta açıp kendi adını arattı. Bundan sonra aralara ismini serpiştirip ona küçük mutluluklar yaşatayım. Dün Osman ve Duygu bi yere gittiler, iki saat bana tarif etmeye çalıştılar. Mekan dersanemin bahçesi çıktı, buna ne diyeceksiniz? Başka da bir şey yok çocuklar. Yarın filan yüklenip yerime yurduma gidiyorum. Baya heyecanlı. Şakaşaka değil. Sonra bi de dün çok saçma bi şey yaşadık Öykü'yle. Hemen onu da anlatıp gitcem. Nilsu'yu beklerken iki tane Koreli kız Türkçe olarak "tuvalet nerde acaba?" dediler. Ben de Türkçe bilmiyorlardır da tatlılık olsun diye Türkçe sormuşlardır diye düşünerek İngilizce cevap verdim. Sonra kızlardan biri yine Türkçe olarak "İngilizcen çok iyiymiş :))))" dedi. Haydaaaaa bakışı attık Öykü'yle birbirimize. Sonra bunlar başladılar konuşmaya. Nerde okuyonuz da, ne okuyonuz da, napıyonuz burda da filan falan. Sonra bizimle oturmak istediler. Oturduk. Konuş babam konuş. Allah ne verdiyse konuşuyor kızlar Türkçe. Hem de 8 aydır burdalarmış. Amerikalılarmış, California'dan. Ve diyor ki, Ocak'ta döneceğiz, hiç dönmek istemiyoruz, Türkiye rüya gibi. Ankara çok güzel. Kızılay'da yurtta kalıyoruz, hergün çiğ köfte yiyoruz. AYNEN BÖYLE DEDİ. Kafayı yemişler amk. Sonra da konu dine geldi. Dedi ki sizin dininiz ne. Biz de bizim dinimiz yok dedik. Hristiyanlarmış. Sonra misyonerlik başladı. Biz günahkarız, tanrı bizi cezalandırcaktı ama İsa bizim için öldü. O hepimizi çok seviyor. İsa sizi çok seviyor filan dedi. Sonra giderlerken de bizi pazar günleri için kiliseye davet ettiler. Dikimevi'ne..... Bi de bunlar burda bize herkes Çin diyor, Japon diyor ama Koreliyiz diyince ulan dedim Yiğitciğim Özgürcüğüm aşkına şimdi yapıştırıversem NE DİYO LAN BU TATAR RAMAZAN? cevabını be. İçimden dedim. İçimde kaldı.

-Kızın adı Grace. Ama kendisine NEŞE denmesini istiyor. Nasıl? Baya iy.

2 yorum: