2 Eylül 2014 Salı

Ankara'dan bildiriyorum!

Sanırım ilk defa Ankara'dan bu kadar uzak kaldım. Şimdi odamdayım. Ama sanki dün de odamdaydım. Anlayamadım bu hissiz hissi. İstanbul aşırı duygu yüklü geçti. Hiç hesapta olmayan şeyler oldu. Anlamaya çalıştım, anlamlandırmaya çalıştım, zorlandım. Çocuklar, doğa üstü olmadığı sürece, hayatta her şey olur. Amygdala'larınızdaki hareketlilikleri "imkansız" olarak yorumlamayın. Neyse ki biraz beyin anatomisi ve biyoloji biliyorum. Öğrendiklerim gerçek hayatta ilk kez bu yaz işe yaradı. 28 Ağustos'u unutmayacağım. 29'u sabahını da. O gün bir şeyler oldu. O gün çok konuştum. O gün midemiz bozuldu ve o gece sabaha karşı Merve'yi havaalanına götürdük. Vedalaştık. Sonra Sena, Osman, Görkem ve ben şehre döndük. Osman evine gitti. Hava aydınlanmaya başlamıştı. Yine duygulandım. Güzeldi yani. Ama çok hüzünlüydü. O anları keşke daha güzel anlatsam, şu an bok gibi yazıp geçiyorum. Yolda açık bir pastane bulup sandviç aldık. Eve gidince Görkem çay demledi. Biraz müzik dinleyip, takılıp uyuduk. Sonraki gün Bursa'ya gittim. Bu tatil genel olarak çok güzeldi ama bazı anlar ki onlar hep İstanbul'da yaşandı, benim için inanılmaz değerli. Umarım hiç unutmam. Şimdi yine akıllanmayıp bir sürü anlam yüklediğim eylül geldi. Aylara anlam yüklememem gerektiğini asla öğrenemeyeceğim galiba.

Gittiğim yerlerden dönerken, bu herhangi bir yer olabilir, mesela Bursa'daki Kozahan veya Esraların köyü olsun, ya da Görkem'in evi olsun, sanki bir daha gidemeyecekmişim gibi geliyor. Bu his beni o kadar hüzünlendiriyor ki o an ağlayasım filan geliyor. Bu saçma düşünce bende yeni moda oldu. Çünkü dertsiz başıma dert edinmeden rahat edemiyorum amk yerinde çocuklar.

















Buraya genelde böyle fotoğraf koymuyorum ama hoşuma gittim. Sanki dinlediğim çok önemi bir şeyi process ediyormuşum filan gibi, bir bilgeymişim gibi. Ama ben bilge değilim ki balık?!

3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil