1 Ağustos 2014 Cuma

Toplayın bavullarınızı! Planlar değişti, Çeşme'ye gidiyoruz!
Bunu dublaj sesimle söylediğimi hayal edin. Eğer bir aksilik olmaz ise ayın 15'inde Meltem'in yazlığına gidiyoruz. Düşündüm de, okulda ders çalışmak için sabahlarken bile gülme krizlerine girerek can vereyazan bir grubuz, tatilde nasıl eğleniriz tahayyül edemiyorum.
Saçlarımı kestirdim. Eve gelince annem "hani? uçlarından mı aldırdın sadece?" dedi. HE UÇLARINDAN ALDIRDIM AYNEN HE, dedim ben de.


























-Bugün hava o kadar sıcak ki.

8 yorum:

  1. evet bahsettiğim buydu beybi. çok güzelli olmuş. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bilge, dinlesene. https://www.youtube.com/watch?v=_jfhbTQfdZk#t=188

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden bana acıklı şeyler atıyonuz?

      Sil
  3. annelerin kuaför/berber sonrası 'e hani?' tepkisi evrensel bir şey sanıyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ya. Ama daha kötüsü, yakın bir arkadaşım saçlarını kestirdiğinde annesinin "ne zaman uzar bu?" demiş olması.

      Sil
  4. 2008de belimdeki saçlarımı çılgınlar gibi kestirip pembe yapıp eve döndüğümden beri her kuaföre gittiğimde utanmasa annemde benimle gelecek. "saçlarına kıymandan korkuyorum." diyor. Kestircem dediğimden "uçlarını aldır yeter" diyor. :(((((((((((((((

    YanıtlaSil