24 Ağustos 2014 Pazar

İstanbul'dan bildiriyorum!

Şu an en sevdiğim evler listesine ilk 5'ten giriş yapan Kırık Plak'tayım. Bana delicesine huzur bastıran salonda vantilatörün önünde oturmuş akşam olmasını bekliyorum çünkü Merve ve Osman gelecek. Tatilim güzel geçti. Çeşme'yi çok sevdim. İki kere çok sarhoş olup bir kere kustum. Bir kere de neredeyse güneşin doğuşuna şahit oldum. Biraz yandım ama kimse fark etmedi. Bol bol zeytinyağlı ve taptaze incirler yedim. Aslında daha ayrıntılı yazacaktım ama zaman aşımına uğradı. Merve'nin gidişi yaklaştıkça karnıma ağrılar saplanıyor. Nasıl olcak bu işler? Ben bu evde yaşamak istiyorum. Dün Burak'ın odasında uyurken birkaç sene önce yazdığım şeyleri hatırladım. Du bulcam. Heh bu.  Bunları yazdıktan kısa süre sonra evren bana bir şeyler yaşattı ve o düşüncelerim tepetaklak oldu, tersine döndü. Şimdi o yazıdaki gibi de hissetmiyorum. Sadece çürüdüğüm doğru. Ama bundan rahatsızlık duymuyorum. Bazen hissizleşmek, survive edebilmek için en doğru yol. Ya da uydurdum amınakoyayim ne bileyim ya. BEN NE BİLİRİM Kİ LAN ZATEN.

-Bu arada o yazıda eksik kalmış küçük bir ayrıntı var: Yatağın yanındaki pencereyi açıp dışarıyı izledikten sonra aşağı kusmuştum. İYİ ANI.

2 yorum:

  1. merve nereye gidiyor? bir daha dönmemek üzere mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Master'a gitti simdilik 6 ay Paris'te olcak, akli varsa donmez.

      Sil