29 Temmuz 2014 Salı

Merhaba.

Yaklaşık 8 saat boyunca şeker kolonya çay börek baklava sarma taşıdım. Gözlerim kararmakta. Ama harçlıklarımı aldığım için keyfim yerinde. 2 gün taşıyıvereyim çay, nedir yani? Dün bir çocuk elimi öpmeye kalktı. Bir adam beni kuzenimin eşi sandı. Bugün de bir başka çocuk bana teyze dedi. Aklımı yitireceğim, neler oluyor lan? 23 yaşındayım ben! Komşular asansörde görünce öss'ye mi hazırlanıyon, diyor. Siz kimsiniz amk veletleri?

Eylül'de yaylaya gitme planları yaptık. Çok büyük ihtimalle plan yatacak, ama ben her halukarda gideceğim çünkü Sena eşyalarını almaya gidecek. Ben de onun peşine takılacağım. Tabii o tarihlerde hala evde göt çürütüyor olur isem.



-Neyse gideyim de 2 litre daha şerbet yapayım.

4 yorum:

  1. 23 yaşında insan harçlık mı alırlan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaç bayramı yaşatmak, yoksa parasında değilim.. Ayrıca alır tabii gelirim mi var amk.

      Sil
    2. He aynen bayram ruhu aynen. Bayramda harçlık 'çocuk'lara verilir. Bin ginç bir kidinim demeyi biliyon, çocuk desek kıyamet koparırsın. Ayrıca da ne saçma bir mantıkmış, geliri olmayan herkese para verilirse, herkes kendinden küçük işsize de para versin o zaman aq.

      Sil
    3. E be dalyarak, anamdan babamdan aldığım harçlığa bu kadar içlenecek ne vardı? Amk salağı ya.

      Sil