11 Temmuz 2014 Cuma

Kupkuru Ankara havasını bıraktım da geldim. Bugün staj görüşmem vardı çocuklar. Sabah vapura koşarak yetiştim, adeta rızkına koşan bir İstanbullu gibiydim. Tek farkım vapurda kitap, gazete filan okumak yerine fakir gibi denizi seyrediyor oluşumdu. Buradan Ankaralı olduğum anlaşıldı, sonra beni Ankaralıların olduğu başka bir vapura aktardılar... Şakaşaka öyle bir şey olmadı tabii ki. Sonra eniştemin kankası beni Beşiktaş'tan alıp Kanyon denilen saçmasapan alışveriş merkezine götürdü, yemek yedik. Ordan da görüşmeme gittim. Yani bence güzel geçti, olumlu sonuçlanırsa yazarım, olumsuz sonuçlanırsa hiçbir şey olmamış gibi yaparız. Sonra kendi kendime gezdim oralarda buralarda. Eve geldim. Ablam şehir dışında, eniştem gece yola çıkacak. En sevdiğim evler listesine ilk sıralardan yerleşen bu ev bana kaldı. Köpüklü günah partisi vermem için bütün şartlar sağlandı, herkesi bekliyorum.


























Temsili staj görüşmesi suratım.

1 yorum: