2 Temmuz 2014 Çarşamba







































Kesinlikle katılıyorum. Hele ki fil göğüs kafesinize yerleşmişse, ölümüne better with stripes.

Yarın stajda son günüm. Frontal lobe'la ilgili -ki benim beynimin en, belki de tek gelişik kısmı bence- sunum yapacağım. Phineas Gage'ın insanları etkilemediğini ilk defa gördüm. Olur şey değil. Sanki kendilerinin kafalarına da ara sıra demir giriyormuş filan gibi bir umursamazlıkla dinlediler. Neden biliyor musunuz? Çünkü tek yaptıkları bizim okulu eleştirmekti amk yerinde. O yüzden surat asmaya hazır ve nazırdılar. Peki bütün bunlar umrumda mı? Hayır. Değil.

Bu akşam yemekte salatalığın kokusunu alınca aklıma hemen kara kaplumbağam geldi. O da salatalık kokardı çünkü genelde salatalık yerdi. Miss him. Peki ya insan kokuları ne olacak? Miss him. Ah, kalbimi bir kutup ayısına bırakıcam çünkü burada işler çok karıştı.

Duygu perşembe günü beni eğleyeceklerini söyledi ve bir sürü şey sundu. Eğer birileri imdadıma yetişmezse zaten, ne bileyim mesela dolabımın içine girip ağırlığımı kapak kısmına vererek dolabı devirip bakalım n'olacak diye filan bekleyebilirim.

-beklemem.

edit: plan yapma ve neden sonuç ilişkisi kurma gibi yetilerimden ötürü frontal lob'umu övdüm ama görüyorum ki frontal lob'u sorunsuz olanlarda genelde procrastination görülmüyormuş yani BEN DEĞİL :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder