31 Temmuz 2014 Perşembe

Bugün yurt ücretimi yatırdım sonra Merve'yle buluşup yemek yedik, bira içtik, dolaştık, dondurma yedik. Akşam serinliği çökünce Ankara çok tatlı oluyor. Serinlik dediğim de işte, Temmuz sonu bir Ankara akşamı ne kadar serin olabilirse öyle. Yazacak hiçbir şey yok. Yarın pdgm'ye gidicem, aylar sonra. Beni tam düzeltememişsin bak yine bozuldum, diycem. Sanırım sonra da gaza gelip saçlarımı kestiricem. Uzun saç benim olayım değil. Zaten boşunaymış bu kadar uzaması saçlarımın. Ondan da eminiz. Ne gerek var?



















-Ağustos'unuz kutlu olsun.

6 yorum:

  1. Kestirmee!!kisa sacli guzel kizlar var diye olan senin saclarina olmasin,kisa saca ne gerek var? Bide hadi sana da yakisirsa hadi paylasirsan hadi sende kisa sacli guzel kiz olursan,,sonra olan benim saclarima olur,,

    benguzelDEGILIM:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayatım boyunca kısa saçlıydım lan. Yeni değil bu. Sakin ol.

      Sil
  2. Mavi bir dondurma yemişsin??????

    not:uzun saç daha çok yakışıyo panpa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'nin eli o.

      Teşekkür ederim ama hayatımdaki bütün insanlar kısa saçın daha çok yakıştığını söylüyor. Hiç uzun saçlı olmadığım için olabilir. Amaan, bilemiyom.

      Sil
    2. merve mavi bi dondurma yemiş o zaman. mavi neli ki. fakir miyim neyim :D
      ben de senin hayatındayımdır belki. bi de şey diycem uzun dediğim şimdiki hali gibi. ya da daha az kısası da olur. ama bi ara yaptıgın gibi erkek cocuk stili yaptırma. öyle de güzeldi ama azcık uzunlu çok daha güzel. gitgide güzelleşmenin bir sebebi de saçlarının gitgide güzelleşmesi olabilir hem. ay ben seni çok seviyom. hadi yeni yazılar yaz. öpücükler

      Sil
    3. Mavide rengiyle çok alakasız olarak karamel aroması filan var. Minnoş bir kadının kalın sesli olması gibi bi şey.

      Saçım yeni yazıdaki gibi. Sanırım demek istediğin boy. Gitgide güzelleşmeli iltifatını kaptım gitti. Tişikkirlir <3

      Sil