20 Temmuz 2014 Pazar

Bu yaz cebelleşmek durumunda olduğum herhangi bir aile içi skandal yok. Geçen sene bu zamanlar kalp krizi geçirip geçirip ölmüyordum. Zor günlerdi. Günlerdir ayın 15'indeyiz sanıyorum ve 16'sından beri hergün tarihe bakınca şaşırıyorum. En çok bugün şaşırdım çünkü 5 gün geçmiş amk. Okulda açık hava sineması filan kuruluyordu bu ara, onları kaçırmışım. Bu akşam da varmış ama bana eşlik edecek birini bulamadım. Arkadaşlarım çok yaşlanmış bıktım hepsinden. TAZE KAN İSTİYORUM. Sonuç olarak bugün de yatakta göt düzleştireceğim.

Bir de şu var;

Monday-humilitation
Tuesday-suffocation
Wednesday-condescension
Thursday is pathetic
by friday life has killed me
by friday life has killed me

                                       Morrissey

I don't care if monday's blue
Tuesday's gray and wednesday too
Thursday i don't care about you
It's friday i'm in love!
I don't care if monday's black
Tuesday wednesday heart attack
Thursday never looking back
It's friday i'm in love!

                                         The Cure

2 yorum:

  1. Taze kan(çıtır çıtır) IN, düz g.t OUT....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey biz buralarda götü sansürlemeyiz.

      Sil