17 Temmuz 2014 Perşembe

Bir arkadaşın kızı sınava girdi, çok iyi bi puan aldı. Odtü psikoloji istiyormuş. Ben İngilizce dilde eğitime karşıyım. Meslek, anadilde öğrenilir. Hacettepe'yi tercih etmesinden yanayım. Çünkü meslek, anadilde öğrenilir sonuçta. Yarın bi gün sana hasta geldiğinde sonuçta onunla Türkçe konuşmak zorundasın. Sen ne düşünüyorsun? Kız da biraz uçuk bi tip. Ben baya bi konuştum. Hani dedim hukuk filan mı yazsa diye. Elbette psikoloji de çok güzel ama, hukuk daha garanti gibi. Sonra işte dedi ki, ben dedi sanatla da ilgileniyorum. A-aa dedim ne güzel, gençlerin sanatla ilgilenmesi çok güzel, dedim. Ne tür bir sanat dedim. Ay bu demesin mi TANGO YAPIYORUM, diye. TANGO YAPIYORMUŞ. İnanabiliyo musunuz? Ben de kendimi hukuk mukuk diye boşuna paralamışım. Hukuk nerdeee, tango nerde?! Kız bildiğin uçuk bi tip. Belki diyo tangocu olurum diyo. E ben daha ne diyim? Hayır düzgün yerlerde düzgün şeyler okuyup düzgün meslekler edinirsen düzgün insanlarla karşılaşırsın. Düzgün bir evlilik yaparsın. Yaa.. İşte öyle dedi. Tango yapıyormuş.

Bu sözleri gülümsememden bir şey eksiltmemeye çalışıp büyük bir sabırla dinlerken içimden de "senin ben derdini sikeyim be dalyarak " ve "umarım tangocu olur umarım psikoloji okuyup tangocu olur ve çok mutlu olur." diyordum.

Ama kendi ellerimle yaptığım reyhan şerbeti bütün misafirler tarafından çok beğenildiği ve iltifatlar yağdırıldığı ve tarifi istenip durulduğu için sinirim stresim geçti. Valla baya güzel olmuş ne yalan söyliyim çocuklar, tam yaz içeceği. Birgün vodkayl da karıştırıp deneyeceğim. Hatta başka başka kokteyller yaparım. Kesin çok güzel olur. Düşün mesela kendi evim var, terası da var mesela, arkadaşlarımı çağırmışım efil efil bir yaz akşamında, ve herkese zorla VODKA-REYHAN İÇİRİYORUM.

-bu karışıma havalı bir isim bulacağım ve herkes bi bok sanacak, haberiniz olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder