18 Temmuz 2014 Cuma

Before sunrise ve before sunset izledim. Romantik film severim ama konu o değil. Konu, kendimle ilgili bir korkumun filmleri izledikten sonra tekrar yüzüme vurulmuş olması. Bir sürü güzel anım var. Bir sürü güzel insanla. Ama tekrar yaşanmayacağından neredeyse emin olduğum bazı anlar ve hisler var. Bu beni çok üzüyor. Yani sanki her şeyin bir mucizeymiş gibi geldiği anlar. Parmaklarımı inceleyip onların farkına vardığım, algılarımın sanki sonsuza kadar açıldığı ve kış günü beynimin bütün kıvrımlarına yaz esintisi doluyormuş gibi hissettiğim anlar. An. Ve hayır kafam güzel değildi. Ama beynimde bir yerlerde bazı hareketlenmeler olduğu kesin. Bir daha olmayacak. Başka başka bir sürü güzel hislerim olacak belki, ama o hissin bir kerelik olduğunu biliyorum. O anda da biliyordum.

Bazen hayatımdaki insanlar için fazla düşünceli olduğumu düşünüyorum. Hayatımda olmayan insanlar için de fazla düşünceliyim. Bunu hak ettiklerinden emin değilim. Ve kimsenin bundan haberi yok. Fevri davranıyorlar ve sanki kollarıyla yanlışlıkla bir yerlere çarpıp bi şeyleri düşürüp kırıyorlar. Kırdıklarını toplamaktansa kırıkların arasında kaybolmayı bekliyorum.

-memory is a wonderful thing if you don't have to deal with the past.

4 yorum:

  1. merak ettiğim bişi var: ilk film çekildiğinde ikincisinin çekileceği planlanmış mıydı? yoksa "bu tuttu devamını çekelim" mi oldu. bu hikayeyi çok değiştirir bence.

    ikincisi de kız oğlana göre fazla entelektüel filan değil mi, gerçekçi gelmedi bu ilişki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin tuttu diye çekmişlerdir ya. ama bu bilgiye internetten ulaşabilirsin bence. bence de kız daha derin bi karakter ama AŞK İŞTE NABICAN.

      Sil
  2. Bir daha yasayamayacagini dusunmekte cok haksizsin. Bundan sonra yasayacaklarin sana her ne kadar benzer gelse de ilk olacaklar. Sanirim demek istedigimi en iyi "yildirim ayni yere iki kere dusmez" veyahut "bir kemik bir daha ayni yerden kirilmaz" gibi laflar anlatir. Aslinda suyun ayni yerden bir daha gecemeyecegi ile ilgili bir laf daha vardi ama unuttum simdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki, bu konular hep kafa karışıklığı.

      Sil