19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bazen kafamı en çok paralel evrenlere takıyorum. Bilimdeki karşılığı hakkında neredeyse hiç fikrim yok. Sadece fikri çok hoşuma gidiyor. Yanlış zamanlamalar, 2 sene önce şu zaman şunu yapsaydım ne olurdu acaba'lar. Sonra bunlar üzerine düşünüp duruyorum. Çoğu zaman hüzünlü ama bazen heyecanlı oluyor.

Bu aralar ilişkiler ve aşk üzerine çok fazla konuşup çok kafa yordum. Romantik filmler de izleyince iyice çekilmez yapış iyrenç bi şey oldum. İnsanlara serotonin zehirlenmelerimi, aşkın beynimde yaptığı ecstasy etkisini filan anlatıp duruyorum. İçim şişti. Şuraya kusuverirsem kusuruma bakmayın.

-çok sevdiğim ama rengi solduğu için giyemediğim bi tişörtümü kumaş kalemleriyle boyadım. keşke yetenekli bir insan olsam da sıfırdan bi şeyler çizsem böyle tişörtlere filan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder