29 Temmuz 2014 Salı

Bazen çok kötü hissettiğimde beynim her şeyi kısaca özetleyip bana "ha tamam. tamam tamam doğru, böyle olması gerekiyordu, bir an unutmuşum." dedirtiyor. Kötü hislerim geçmiyor ama en azından nefes aldırıyor. Of neler saçmalıyorum. Neler neler. Bayram nedeniyle uyku düzenim tekrar bozuldu. Bu yaz korktuğum gibi geçiyor. Ankara'da, yatağımda. Esra doğum günüm için bana kaç metre olduğunu hatırlamadığım ama çok uzun ve üzerinde Each Coming Night'ın notalarının olduğu bir rulo hediye etti. Duvarıma yapıştırıp her gece yatmadan önce bir dilek tutup bir notayı boyamamı söyledi. Ben boşa gitmesin diye her gece dilek tutmuyorum ama birkaç tanesini boyadım. Kitaplık ve pencere engeline takıldığı için keserek yapıştırmak zorunda kaldım. Bittiğinde diğer yarısını yapıştıracağım. Yurda yerleşirsem haftanın 1-2 günü dilek tutabileceğim. Belki öyle daha iyi olur. Ne dilemek istediğimi düşünecek zamanım olur filan. Hiç bilemiyorum.

-Anonimlerle iletişme hesaplarımı kapattım. Belki sonra yine açarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder