11 Haziran 2014 Çarşamba

Son zamanların en saçma gününden herkese merhaba.
Sabah stajla alakalı işler için okula gittim. Orada benimle aynı yerde staj yapacak olan alt dönemden bir kızla karşılaştım. Belgeleri beraber aldık. Sonra staj kankamla belgelerimizi toparlarken dedim ki burdaki dolmuş Gazi'ye gidiyo mu yae? O da dedi ki "bende araba var kız beraber gidek ;)". O anki sevincimi dağlara taşlara yazsam azdır çocuklar. Neyse gittik hastaneye. Benim devletin bütün kurumlarına öğle arası gitme lanetim kıza da bulaştı. Başhekim bey de sağolsun öğle arasını 2 saat yaptığından ebesinin amına kadar bekledik. 55 tane sigara içtik. Neyse bi şekil hallettik. Sonra o belgeyi tekrar okula götürdük. Bu sırada saat 3buçuktu. Belgeyi alması gereken hanım abla da yerinde yoktu. Hava da 2 gün öncesine kadar eşşek gibi serinken bugün cehennem gibiydi çünkü ben lanetliyim. Neyse efendime diyeyim dedik bari kadın gelene kadar yemek yiyek. Benim de para çekmem gerekiyordu ve bilin bakalım ne;




















PARA ÇEKECEĞİM BANKAMATİK YERİNDE YOKTU?!  Hepsi var, benimki yok amk. Bu neyin karması ulan? Neyse sonuçta öbürlerinden de çekiliyor ama yani bu evrenden aldığım ne çeşit bir mesajdı? Ney yani. 
Neyse işte belgeleri kadına verdik, sonra ben vize için sağlık sigortası bilmem neleriyle uğraştım. Yorgunluktan ölüyom. Dönerken dolmuşta fark ettiğim şey ise, hazır mıyız açıklıyorum. AÇIKLIYIM MI?
OKULU UZATMAKTAN YİNE SON ANDA YIRTTIM!
Sonra da dedim ki Bilge, sen lanetli filan değilsin. Sadece biraz malsın ama şansın allahı sende. Aynen böyle dedim. Ay nen!

-staj kankam olmasaydı bütün bu serüveni dolmuşla yapacaktım ve bunu düşündükçe bile kalp krizi geçirecek gibi oluyorum. Seyahatimiz süresince sözleri acıklı gibi ama müziği neşeli gibi Türkçe pop playlistlerine maruz kaldım ama olsun lan nolacak? Neolacak yani?

5 yorum:

  1. benim bloga falan göz attıysan, oradan bulaşmıştır belki o müzmin cenabetlik :/

    YanıtlaSil
  2. Türkçe popa maruz kalıp ses çıkarmadığın için karma seni affetti ve okulu uzatmadın işte :D ahaha

    YanıtlaSil
  3. staj kankan buraları okusa üzülmez mi lan? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü bi şey demedim lan bence onun sayesinde ölümden döndüğümü anlattım.

      Sil