26 Haziran 2014 Perşembe

Merhaba.

Stalklarım beni yanıltmıyorsa paralel bir evrende şu saatlerde bir balodayım. Galiba. Yine de emin değilim. Kendimi acaba oradaki Bilge topuklu giymiş midir, giymişse acıdan kıvranıyor mudur filan diye düşünürken bulunca dedim ki BİLGE, MAL MISIN ACABA? Malım, dedi.

Hava çok sıcak bugünlerde. Ben de biraz umutsuz ve depresifim. Ama hepimiz biliyoruz ki bunlar geçen şeyler. Geliyorlar ve geçiyorlar ve ben dışarıdan bakıldığında tek derdi saçlarını kestirip kestirmemek gibi görünen bir insan olarak hayatımı sürdürüyorum, ama;

...ilaç milaç bok püsür
şuramda bir şeyler var
sahiden bir şeyler var
haykırmadan anlatamam.

6 yorum:

  1. Mekparmak'ı neden kapadın Bilge ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapayıp açmak çok kolaymış ben de bokunu çıkarayım dedim. al açayım mesela şindi.

      Sil
    2. mekparmak ney ki Bilge, benim niye haberim :(

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,

    YanıtlaSil