6 Haziran 2014 Cuma

Bugün sırf fal baktırmak için Duygu'yla Asmalı Konak isimli, duvarlarında derviş gibi amca görselleri olan ve tuhaf garsonlu bir yerde saatlerce oturduk çünkü falcı Mehtap abla çok yoğundu. Sıra bize geldiğinde de yemek yemesi gerekiyordu çünkü açken ağlıyormuş. Sonra Mehtap abla geldi ve şefkat zehirlenmesinden öleyazdık. Kadın o kadar sevecendi ki fala saçlarımızı okşayarak baktı. Böyle diyince sapıkmış gibi oldu ama yoo, bu gerçekten şefkatti. Bi de böyle müşteriyi kazanmasını da iyi biliyor serserrry. Bana düğme burunlu ne kadar tatlısın sen ne kadar samimi içten hebelehübele ay neler dedi neler vallahi bundan sonra fallık işim olursa Mehtapcığımdan başkasına gitmem..... Esra'yla 1. sınıftayken Kızılay'da ne kadar konseptsiz fakir kafe varsa hepsine fal baktırmaya gitmiştik. Gerçekten tuhaf günlerdi. En son gittiğimizin adı da CHAKRA idi. Falcı bey de felsefe bölümü terk uzun saçlı ama kel biriydi. Biz sıra beklerken yanımızda belirip "size bi şey sorcam. bi şey hissettim de BURAK KİM?" demişti ve ikimizin de Burak diye bir tanıdığı yoktu. Vaktimizi neden bunlarla harcıyorduk bilemiyorum. Hadi o seneler önceydi, yıllar sonra bugün neden falcıdaydım? Çünkü insanın ihtiyacı oluyor ya. Dümdüz bir hayatım var, okulum uzadı mı uzamadı mı bilmiyorum, uzamadıysa bile önümde saçma sapan bir ortamda geçirilecek 1 yıl daha var, kalbim kırık ve de binbir çileler çekip neredeyse tamamladığım ortodonti serüvenim dişlerimin yeniden kaymasıyla devam etmekte. Yani fal is always a good idea. Böyle zamanlarda. Neyse Mehtap ablanın dediğine göre okulum uzamayacakmış, hem de kıçından. Kıçından mezun olcakmışım. 3 sene sonra evlenecekmişim ve 2 çocuğum olacakmış ve ailede bel ağrısı çeken biri varmış. GERÇEKTEN MÜTHİŞ FAL. Belki de sadece tanımadığım anaç bir ablanın burnuma iltifat etmesine ihtiyacım vardı.

6 yorum:

  1. burnun da senin gibi bir taraftan bakınca güzel bir taraftan bakınca da epey bi çirkin olduğu için kadın bu hassasiyetini anlamış bence ama yinedesenbilirsin.

    YanıtlaSil
  2. anaranın ve hatda türiyenin en iyi ve falcıları turuncu cafede ızılay onur 1 8-10adet falcı calıyor eminim daha büyügü yok ve secme falcılar mevcut en iyileri çalıştırıyorlar

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar sizin tavsiyeleriniz üzerine turuncu cafe ye gittim falcı uğura yönlendirdiler şuana kadar yemi ediyorum ankaarada böyle bir falcı görmedim kahve+ tarot baktırdım söyledikleri bir bir doğpru çıktı hiç yanılmadı adam kesinlikle gidin falcı uğura turuncu cafeye fal baktırın beni gerçekden anlıcaksınız

    YanıtlaSil
  4. Mehtap ın nerede olduğunu bilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap abla park caddesindeki aspavanın üstünde cookie and love diye bi kafe var orda.

      Sil